שלום עולם

ברוכים הבאים לבלוג שלי.
שמי גיא עמיעד, אני מומחה לחדשנות, שיווק ודיגיטל ועוסק בכך מאז שנת 2001.
הנסיון שלי הוא הן בעבודה עם חברות ומותגים בינלאומיים והן עם סטארטאפים חדשניים ומובילים טכנולוגית.
בשנת 2006 הקמתי את mobi - סוכנות הפרסום במובייל הראשונה בישראל ומהראשונות בעולם, ניהלתי והובלתי אותה עד שנת 2013.
תיק העבודות שלי כולל עבודה עם: פנגו, AIG, קוקה-קולה, נטפים, יוניליוור, נסטלה, בטר פלייס, קרלסברג, עיגול לטובה ועוד.
אחד הדברים שאני מתמחה בהם הוא להעביר מותג טרנספורמציה דיגיטלית ולייצר אסטרטגיה הרלוונטית לתנאי השוק החדשים ובכך לתת דחיפת חדשנות גם לאירגונים שאינם סטארטאפים מתוך מטרה להשאיר את הארגון רלוונטי לעידן החדש.
יזמתי ויצרתי הן קמפיינים ייחודיים והן פעילויות ארוכות טווח המשולבות בערוצי מדיה נוספים Online & offline.
הנושאים שאני מתמחה בהם: אסטרטגיה ואסטרטגיה דיגיטאלית, חדשנות וחדשנות ארגונית, קריאיטיב, חווית לקוח CX, שיווק וביג דאטה, תוכניות GO TO MARKET.

כמו כן, אני כותב טור בתחום השיווק והחדשנות בגלובס, מגיש פינה בתוכנית הכלכלית של הערוץ הראשון, מרצה בכנסים מקצועיים, מצלם, כותב סיפורים קצרים, מטייל ושט.

אם החברה או הארגון שלכם צריכים דחיפת חדשנות, דברו איתי.

גיא.

amiadg@gmail.com

תגובות