פינת חדשנות וטכנולוגיה - חשבון יומי, ערוץ 1, 3.5.17









פינת החדשנות בסימן טכנולוגיות ישראליות לרגל יום העצמאות, עם סטארטאפ ישראלי שפיתח מאמנת כושר אישית ורטואלית וסטארטאפ שפיתח פתרון מעקב לשרשרת אספקה קרה.
בואו נתחיל!


VI - מאמנת הכושר האישית שלך

חברת לייףבים (LIFEBEAM) היא סטארטאפ ישראלי שכבר גייס כמה מליוני דולרים בכדי לייצר קסדה חכמה לרוכבי אופניים. כעת, לאחר קמפיין מוצלח באתר קיקסטארטר (1.7 מליון דולר). החברה משיקה את VI - מאמנת כושר אישית מבוססת אינטלגנציה מלאכותית. המוצר של החברה הוא אוזניות איכותיות המחוברות לאפליקציה בטלפון הנייד. האוזניות מנטרות את קצב הלב והריצה וכמובן מאפשרות לך להאזין למוזיקה תוך כדי.
VI מנטרת את האימון הגופני ומעירה ומכוונת את המאמן תוך כדי בהתחשב בנתוני האימון והסביבה וממריצה להגיע להישגים. VI יודעת את שמך ופונה אליך באופן אישי, יודעת את מקומך ומגיבה בהתאם וממש מחליפה מאמן אנושי. 

התחום של אביזרי מחשוב לבישים בשילוב A.I תופס יותר ויותר תאוצה ומעניין מאוד לראות חברות ישראליות משתמשות בידע מקומי ומשתלבות בתחום.

סרטון על המוצר:

סרטון נוסף:


VARCODE - דואגים לבריאות שלנו
בעולם החדש, משלוחים הם כבר חלק מהחיים ואנו מקבלים כמעט כל דבר באמצעות שליחות.
גם פרטית וגם עסקית.
מהזמנת מוצרי מזון מהסופר האינטרנטי ועד לחיסונים רגישים והובלת מזון גולמי רגיש.
אחד האתגרים בשרשרת אספקה ארוכה בעלת תחנות רבות הוא לוודא שאכן המוצר מגיע בטמפרטורה הנכונה ושהוא לא התקלקל בדרך.
בשר, מוצרי חלב ותרופות הינם מאוד רגישים לטמפרטורה וחריגה מהטמפרטורה המתאימה להם יכולה לגרום לסכנה בריאותית.
עד היום, אמצעי הבקרה היו מאוד יקרים באופן יחסי ויכלו לגרום לכך שספקים פשוט "התקמצנו עליהם" וסמכו על בקרת הקרור באמצעי ההובלה.
סטארטאפ ישראלי מרעננה, המציא טכנולגיה מבוססת מדבקה עם חומר כימי המגיב לטמפרטורה המאפשר בעצם ניטור כל אריזה בעלות מאוד נמוכה.
מהרגע שהמדבקה הופעלה ע"י ניצרה, היא מתחילה לעבוד ומנטרת את הטמפרטורה. אם הטמפרטורה עוברת את הגבול שנקבע לה, מקבל המוצר יוכל לדעת זאת בעת סריקת המדבקה באמצעות אפליקציה שמתאימה לכל טלפון חכם.
הטכנולוגיה מאפשרת מעקב, זיהוי מקום ובקרה.
VARCODE כבר רשמה על המוצר כ40 פטנטים שונים והיא התחילה לשווקו לחברות רלוונטיות והמטרה של היא שגם הצרכנים ידעו על כך ויוכלו לבדוק בקלות האם המשלוח שהגיע אלהם, הגיע בטמפרטורה הנכונה והמוצר בטוח לשימוש.
זה נראה פשוט, אך זה בהחלט יכול להוות מהפכה בתחום ולהשפיע על החיים של כולנו.


סרטון:

תגובות